Hej!

Jag har för något år sedan eller två debatterat med er partiledare om de öppna listorna som SD har ibland -hela- Värmland (kommun samt landsting) i realtid samt det faktum att SD ju har haft öppna listor i Ludvika etc och att det ju som bekant ledde till att NMR fick plats på några kommunala stolar. Dessa personer (NMR) har Nordfront.se som mediekanal vilket ni troligen är medvetna om. När jag hade (första) debatten med er partiledare så nämnde han (hen?) att ni som parti minsann gärna skulle samarbeta med både SD samt NMR för att kunna få makt i kommuner etc.

Detta rimmar tämligen illa med er värdegrund; detta då Förintelsen ju de facto och de jure inträffat. Se nu nedan:

https://www.twitch.tv/videos/1196609183

Det är från tidigare idag; 5 november 2021. Jag tog då mig friheten att debattera och livestreamade då via Twitch. Er partiledare hade då och nu en liten kamera som jag gissar tog upp debatten. Jag vill gärna få ut materialet från den kameran då jag är tveksam om ni följer GDPR med just denna kamera. Dessutom noterar jag att ni på er hemsida inte anger något om ”cookies” och just GDPR så jag undrar hur ni följer just GDPR.

Se gärna ovan film via twitch (innan den försvinner) och återkoppla med replik på meningsutbytet och debatten som skedde ”live” tidigare idag på Sergels Torg.

Mitt namn är Richard Wikström AKA Pries Verhon och jag representerar Aleppomanifestet som finns på Twitter och aleppomanifestet.wordpress.com – jag följer givetvis GDPR överallt.

Med förhoppning om återkoppling.

Med vänlig hälsning

Richard Wikström

#itisbeingwrittenaswespeak

*

Above us only sky.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.